Thursday, May 11, 2017

Sosia lui Nicolae Ceaușescu se destăinuie (2)



 II. O a doua dovada ca ofiţeri si şefi din Securitate au conspirat pentru inlaturarea lui Nicolae Ceausescu este si faptul ca pe 22 decembrie ’89, după plecarea lui Nicolae Ceausescu , la orele 12:20, Direcţia a V-a a fost ocupata de militarii Ministerului Apărării Nationale si toate documentele si lucrurile importante din cadrul Direcţiei au fost carate ( date din mana in mana) si depozitate la şarpanta C.C. al PCR. prin usa instituţiei inginerului Voicu (vezi fotografia din Paris Match)

III.  Dovada cea mai vizibila a conspiraţiei este faptul ca foarte mulţi ofiţeri din Direcţia a V-a si din alte instituţii aveau legitimaţii de revoluţionar. In acest scop pot sa relatez următoarele: In 22 decembrie 1989 la orele 12:25 personal am vrut sa intru in Direcţie pentru a-mi lua mapa de pe birou (unde aveam 5.000 lei daţi in dimineaţa respectiva de catre maiorul Badea Ilie, caruia i-am cumpărat cu doua zile înainte un frigider si aceşti bani trebuia sa-i trimit sotiei). Când am vrut sa intru in unitate, am fost oprit de catre maiorul B. Gh. spunandu-mi ca nu pot sa intru deoarece unitatea este predata Ministerului Apărării Nationale de catre 2 ofiţeri ai Direcţiei. In discuţiile purtate cu acesta la un moment dat l-am întrebat daca lui nu-i este frica sa stea in fata Direcţiei, Pentru a-mi demonstra ca nu se teme de nimic, acesta mi- a aratat legitimaţia de revoluţionar. L-am întrebat la rândul meu cine i-a dat-o, dorind si eu sa vreau sa intru in posesia unei astfel de legitimaţii. B. Gh. mi-a relatat ca a primit-o de la Aurel Dragos Munteanu urmând ca la orele 16 sa se intalneasca cu acesta la Televiziunea Romana si ca o sa-mi faca si mie rost de o legitimaţie. Lucru acesta nu s-a mai intamplat deoarece B. Gh. la ora 16:15 a fost impuscat. Ca o paranteza la acest lucru pot sa spun, ca eu am fost ofiţerul care prin declaraţiile mele la Procuratura am contribuit ca acesta sa fie recunoscut ca erou martir al asa zisei Revoluţii romane din decembrie 1989, prin Decretul 110 din 1991 semnat de domnul Ion Iliescu. (https://www.setthings.com/ro/sosia-lui-nicolae-ceausescu-se-destainuie-2/)

No comments:

Post a Comment